Kappy

Jak każdy to ja też

8 postów w tym temacie

Okej moi drodzy tu moja opinia o was :) 

 

@Malma Malma bardzo wyśmienita dziewczyna,pomocna i rozwinięta :) pomaga w każdej potrzebie.

@Najarany Bardzo dobry headAdmin ,można z nim się pośmiać wiec zapraszam do niego :)

@Vero W sumie spoko ziomek pomocny przydatna mordka na tym forum :)

@Polsilver Spoko ziomek,przydatny,rozgadany :)  Dobry moderator.

@TrylogyTrylogy chymm co o tobie pomocny,Smieszek,i spory ale niewiem co tu jeszcze 100% ideał :) 

@ryba ez Soory mordo ale ciebie nie znam może kiedyś się poznamy to co więcej powiem :)

@AkCepT Noi wkoncu ty,spoko typek ,wspaniały moderator :)

@ArcanosKozak gość nic złego  na niego :)

@DeeJay Super Kolega równie graliśmy w CS:GO czm odszedłeś ? 

@BurNNoi Nic mu nie idzie powiedzieć złego spoko :_ 

@bencko12 Dobra morda 

@MaxFLO I po co ci to bylo ?? 

@Diemons Spoko mordka może mnie nie kojarzyć ale ja ciebie tak :D

@DISKOWERRY Nie znam :(

@BosmenMordka wspaniała :)

@BreaKPo co ci te multikonto a takim spoko byłes adminem :(

@Twoja SmierC Najlepszy Były moderator 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie skad ta lista, ze nawet pojawiaja sie osoby ktorych nie znasz ale widze ze sie zalapalam :P

O zbamowanych bym sie wypowiedziala ale to nie czas i miejsce :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Kappy napisał:

Dobry moderator.

iks de, taki ze mnie modek a degre dostałem prawie 2 miechy temu gościu XDDDD chyba masz słabe info cumplu :smieszek:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.